התמודדות עם כעס

התמודדות עם כעס

חפש מרכז
צור קשר
התמודדות עם כעס
התמודדות עם כעס
כיצד אנו שומרים על אווירת עבודה נקיה מכעסים בתוך הארגון ומול לקוחותינו ?

חלק אינטגראלי מתוך עבודתנו (ולמעשה, מתוך החיים של כל אחד מאתנו) הוא מפגש והתמודדות עם כעס. הוא מופיע בין עמיתים, בין נותן השירות ללקוח, בין מטפלים סיעודיים לבני משפחה לא שבעי רצון, בין מטפלים סיעודיים למטופל סיעודי שמתקשה לקבל את המצב החדש ובין מנהל לכפיפים וההיפך.

מתוך ניסיוננו למדנו לזהות את הכאב, הפחד והמצוקה העומדים מאחרי הכעס. לתפיסתנו, הכעס מתעורר כאשר לא נמצא לרגשות אלו ביטוי ישיר ומכיל, ולכן ככל שנצליח לטפח ולסלול דרכים לתקשר עם המצוקה והכאב באופן ישיר, נוכל לחסוך כעסים, מרירות ועכירות יחסים.

את ההתמודדות עם הכעס אנו מבצעים בשיחות ומפגשים נקודתיים ותקופתיים, על מנת להעלות למודעות את הגורמים לכעס. לאחר שיתוף וסיפור על חוויות שעוברים המשתתפים בהם מטפלים סיעודיים, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, אחים ואחיות ומנהלי צוותים, אנו מזהים בנקל קו משותף של: פגיעה, כאב, פחד, הרגל ומגיעים לתובנות על הקשר בין הכעס ובין הכאב והפחד שמעלים אותו.

מהניסיון שצברנו, למדנו כי ישנם דפוסים החוזרים על עצמם ועלולים להקשות על מטפלים סיעודיים לבצע את עבודתם. כדי להימנע ממצבים אלו, אנו מבצעים סימולציות, דיון וקבוצות חשיבה. בסימולציות אלה אנו מנתחים את דפוסי הפעולה והחשיבה שהובילו לכעס, ומגיעים לדרכים כיצד ניתן לפעול אחרת במצבים דומים כך מתאפשר לנו לנטרל כעסים וגם למנוע אותם לעתיד.

ברשת עמל ומעבר כ- 10,000 עובדים אשר מעניקים טיפול סיעודי.
קבוצת עמל משתפת פעולה עם חברת מייג′ור 22 המתמחה באיתור, הכשרה והסדרת העסקה של עובדים זרים בסיעוד.

לוגו אתר בטעינה
כל הזכויות שמורות לעמל ומעבר | מפת האתר