סדנאות שירות לעובדי עמל

סדנאות שירות לעובדי עמל

חפש מרכז
צור קשר
סדנאות שירות לעובדי עמל
סדנאות שירות לעובדי עמל
שירות מכל הלב. תפיסת השירות הייחודית של עמל ומעבר.
עבורנו, כחברה שבאה במגע יום יומי ורגיש עם מטופלים סיעודיים ובני משפחותיהם, נושא שיפור מיומנויות השירות נמצא בלב העשייה של קבוצת עמל ומעבר.

במרכז תפיסתנו ותפיסת עובדינו שהקבוצה הגדולה בהם הם מטפלים סיעודיים, תשומת לב והקשבה, המאפשרים לנו להבין ולהתחבר ללקוח דרך הבנה של תחושותיו ורגשותיו. רק כך נוכל להעניק שירות מסור, אמפטי ומכיל בבית המטופל או במסגרת בית אבות סיעודי של הקבוצה. שירות שיוביל אותנו להצלחה הנובעת משביעות רצון אמיתית של לקוחותינו.

באמצעות קיום סדנאות תקופתיות למנהלים, צוותי מטפלים סיעודיים בסניפי טיפולי הבית ולכלל העובדים ברשת בתי האבות הסיעודיים;
אנו דואגים להעביר את תפיסת השירות הייחודית שלנו לכלל עובדי החברה, ויוצאים ממנה נשכרים הן בתוך הארגון והן מחוצה לו:
  • לחוש את הכאב של האחר כאשר הוא כועס ומתלונן.
  • לתת למטופל תחושה שאני מכבד אותו, מקשיב לו ומבין אותו.
  • לא לשכוח שאני יודע את תפקידי ומכיר בערכי.
  • להפוך כל מפגש עם מטופל סיעודי לחוויה טובה.
  • לתת ללא ציפייה לתמורה מיידית ומבלי לשפוט את האחר.
  • להקשיב למטופל ולדעת לסמן את גבולות המציאות.
  • לקבל ביקורת, להגיב לה באופן ענייני ולא לראות בה התקפה אישית.
  • לא להיכנס למאבק של "מי צודק יותר".
  • לזהות את הנקודה הכואבת או המדאיגה ממנה בא האחר.

ברשת עמל ומעבר כ- 10,000 עובדים אשר נותנים מענה של טיפול ביתי וכן במסגרת בתי אבות סיעודיים.
קבוצת עמל משתפת פעולה עם חברת מייג′ור 22 המתמחה באיתור, הכשרה והסדרת העסקה שלעובדים זרים בסיעוד.

לוגו אתר בטעינה
כל הזכויות שמורות לעמל ומעבר | מפת האתר