איך אפשר לעזור לך?

נציג ״עמל ומעבר״ ישמח לייעץ לך על האפשרויות העומדות בפניך...

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה.
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם.
הייתה בעיה בשליחת הטופס.
נסה/י שוב או שלח/י את ההודעה ישירות לכתובת המייל.

חשיבותה של המטפלת הסיעודית בתקופת הקורונה

תמונת המציאות החדשה שיצר עבור כולנו, נגיף הקורונה, בכל רחבי העולם, משפיעה במיוחד על הגיל השלישי ולכן עלינו לעשות כמיטב יכולתנו, להגן על אוכלוסיה זו ולצמצם ככל ניתן מגע מרובה עם אחרים, מחשש להידבקות. נוסף על כך, ועל פי הנחיו

תמונת המציאות החדשה שיצר עבור כולנו, נגיף הקורונה, בכל רחבי העולם, משפיעה במיוחד על הגיל השלישי ולכן עלינו לעשות כמיטב יכולתנו, להגן על אוכלוסיה זו ולצמצם ככל ניתן מגע מרובה עם אחרים, מחשש להידבקות. נוסף על כך, ועל פי הנחיות משרד הבריאות, אוכלוסיה מבוגרת נדרשת להימצא בבידוד על מנת להקטין את הסיכוי להדבקה.

אחת הדרכים המומלצות ביותר לשמור על האוכלוסייה המבוגרת, היא באמצעות מטפלת סיעודית המעניקה שירותי סיעוד לקשישים סיעודיים. על היתרונות של מטפלת סיעודית בתקופת הקורונה, חשיבותה הרבה לשמירה על בריאות היקרים לנו, ועצות מעשיות כיצד נעשה זאת בחוכמה, בכתבה שלפניכם.

צמצום מגע עם העולם החיצוני במטרה להפחית סיכויי הידבקות

ברגע שאדם מבוגר, אשר נמצא באוכלוסיית סיכון עבור הידבקות בקורונה, יוצא מביתו לסופר מרקט, לדואר, לקנות תרופות וכו', הוא לוקח סיכון גדול ומיותר. בהחלט מומלץ וחשוב לצאת החוצה ולנשום אוויר צח, וזיכרו לקחת חומר מחטא, מסיכה וכפפות כשאתם עושים זאת ורק לחצר הבית,אולם להיכנס לסופרמרקט או למקומות בהם יש אנשים, בהחלט מומלץ להשאיר למטפלת הסיעודית לעשות זאת. זה יכול לחסוך לא רק המון אנרגיה, אלא עוגמת נפש וכאב אדירים,במידה וחס וחלילה יידבק יקירכם במחלה.

 

מטפלת סיעודית היא חברה!

לפני הכל ואחרי הכל,מטפלת סיעודית היא חברה אמיתית, אשר קודם כל משמשת אוזן קשבת ומישהי להיות איתה,במיוחד בתקופה זו בה אנו נמנעים מלבקר את האוכלוסייה המבוגרת, על מנת לשמור על יקירינו ולא להדביק אותם, חלילה. משפחות הקשישים יכולים להיעזר במטפלת הסיעודית בכל הנוגע למידע חיוני ושוטף, רכישת תרופות ומזון ואפילו סיוע בביצוע שיחות וידאו או ZOOM עם בני המשפחה סבא וסבתא מתגעגעים לנכדים, מתגעגעים לחברה בבית והפגת הבדידות היא חלק נכבד מהימצאות מטפלת סיעודית בבית הקשיש גם בשגרה ובמיוחד בתקופת הקורונה, וזהו בהחלט אחד היתרונות המשמעותיים של קבוצת עמל ומעבר, בכל הנוגע לטיפול סיעודי.

אנו מקנים חשיבות רבה לפיתוח וטיפוח הקשר האישי, ורואים במטפלת הסיעודית קודם כל חברה, מישהי שאפשר להיות איתה, לשוחח איתה, להקשיב לה, לחוות חוויות מרגשות יחד, גם בתקופה זו בה אנו לא מרבים לצאת מהבית.

 

מטפלת סיעודית עוזרת בניהול שוטף של הבית

כאשר אנו יוצאים משגרה, החוקים וההרגלים משתנים, זה לא הזמן לאתגרים ולשינויים מרחיקי לכת. זיכרו כי אינכם יכולים לעזור ליקירכם בהכנת אוכל וניהול שוטף של הבית, מכיוון שלא תוכלו לקחת סיכון שאתם חלילה מדביקים אותם. לכן ההמלצה היא להיעזר בשירותיה של מטפלת סיעודית, שתוכל להחזיק את הבית כמו שצריך, לשמור על אסתטיות ואווירה נעימה, אוכל טעים ובריא, ושגרה בריאה.

 

מטפלת סיעודית עוזרת לשמור על היגיינה

בתקופת הקורונה, אנו מחויבים לשמור על רמה גבוהה של היגיינה, זהו אחד הכלים העיקריים שיכולים לעזור לנו לנצח את התפשטות הנגיף. מטפלת סיעודית בבית, בהחלט יכולה לסייע על ידי אחריות על הנושא הזה. לפני ואחרי ארוחה, הליכה לשירותים, חזרה מבחוץ, חשוב לשטוף ידיים היטב ולשמור על היגיינה ברמה גבוהה.

מטפלת סיעודית עוקבת אחר החדשות וההנחיות

אחד היתרונות שלמטפלת סיעודית הוא יכולתה לעקוב אחר הנחיות משרד הבריאות, אחר החדשות, ולפעול בהתאם, לא להותיר אחריות זו למבוגר, אלא להיות בפוקוס ואון ליין במקרה של הנחיות חשובות.

מטפלת סיעודית בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה והשפעתה על האוכלוסייה המבוגרת, היא בהחלט הזדמנות חשובה לסייע ליקירנו ככל שניתן, ובאמצעות מטפלת סיעודית, אנו בהחלט מסייעים להם.