איך אפשר לעזור לך?

נציג ״עמל ומעבר״ ישמח לייעץ לך על האפשרויות העומדות בפניך...

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה.
אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם.
הייתה בעיה בשליחת הטופס.
נסה/י שוב או שלח/י את ההודעה ישירות לכתובת המייל.

תקופת הקורונה - דברי דליה קורקין, מנכ"לית קבוצת עמל ומעבר

קבוצת עמל ומעבר מעניקה שירות לעשרות לקוחותיה גם בזמנים קשים אלו, הכל בהתאם להנחיות ופיקוח משרד הבריאות. אנחנו ממשיכים לתת שירות לכ- 20,000 לקוחותינו.

קבוצת עמל ומעבר מעניקה שירותי סיעוד לעשרות לקוחותיה גם בזמנים קשים אלו, הכל בהתאם להנחיות ופיקוח משרד הבריאות. אנחנו ממשיכים לתת שירות לכ-20,000 לקוחותינו במסגרת טיפול בקשישים סיעודיים בביתם, באמצעות מטפלת סיעודית צמודה.

במסגרת רשת המרכזים הגריאטריים ובתי האבות, ניתן לקבל טיפול מסור ואיכותי במטרה לשמור על הקשישים הנמצאים אצלנו.

רשת ת.ל.מ מעניקה טיפולים וסיוע רגשי ונפשי, ובמיוחד בימים אלו ממשיכה לפעול כסדרה ואף מאפשרת מפגשי וידאו און ליין לאנשים הנמצאים בבידוד או המתקשים להגיע לסניפים השונים.

רשת מכוני הפיזיותרפיה מדלידר – ממשיכה לקבל מטופלים תוך שמירה על הכללים המנחים של משרד הבריאות ועל היגיינה מקסימלית.

חברת ידיד נפש ממשיכה לתמוך במתמודדי נפש בכל מקום בארץ, ובאמצעות טכנולוגיות מתקדמות דוגמת Talkateen.

יד מכוונת אשר ממשיכה לסייע, לייעץ ולהכין לוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי גם בימים אלו, כולל פגישות וידאו עם רופאי המרכזים.

מתוך רצון לתמוך ולעודד את צוותי העבודה הרבים בקבוצת עמל ומעבר, פנתה דליה קורקין, מנכ"ל הקבוצה, לעובדים בפנייה אישית.